5 Eylül 2013 Perşembe

En Lezzetlisi Çikolata Sepeti

Geçen hafta bir arkadaşımın doğum günüydü. Farklı şehirlerde olduğumuz için doğum gününde arkadaşımın yanında olamayacaktım. Bu sene ilk kez doğum günlerimizde ayrı düştük. İkimiz de çalıştığımız için bir araya gelemiyoruz maalesef. Arkadaşıma güzel bir hediye alıp kargo ile yollamaya karar verdim. Hediye seçmek benim için oldukça zor oldu. Arkadaşım hediyeyi çok beğensin istiyordum. Fakat bir türlü istediğim gibi bir hediye bulamıyordum.

Meyve Sepeti


Ben ne alsam diye düşünürken iş arkadaşıma evlilik yıl dönümü hediyesi olarak çok şık bir meyve sepeti geldi. Meyve sepeti o kadar lezzetli ve güzel görünüyordu ki ben de arkadaşıma hediye olarak sürpriz meyve sepeti yollamaya karar verdim. Yaz aylarında taze meyve gibisi yok. Hem lezzetli hem de sağlıklı. Hemen arkadaşımdan kendisine gelen sürpriz hediyenin kaynağını öğrendim. E-mey isimli bir siteden gönderilmiş sürpriz doğum günü sepeti.

Çikolata Sepetleri


Hiç vakit kaybetmeden, hemen E-mey online alışveriş sitesini giriş yaptım. Birbirinden güzel meyve sepeti, çikolata sepeti, kek sepeti gibi sürpriz sepetler ile karşılaştım. Meyve sepeti almaya karar vermiştim fakat birbirinden güzel çikolata sepetleri kafamı karıştırdı. Çikolata sepetleri o kadar şık ve lezzetli görünüyordu ki kararımı değiştirip çikolata sepeti yollamaya karar verdim. Arkadaşım hediyesini görünce çok sevinmiş. Çikolataların da oldukça lezzetli olduğunu söyledi. Herkese bu sürpriz hediye sepetlerini öneriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder